Клас: 6 Тема уроку: КВІТКА – ОРГАН СТАТЕВОГО РОЗМНОЖЕННЯ. БУДОВА КВІТКИ. Мета уроку: ознайомити учнів з генеративними органами рослин з їх будовою і значенням та різноманітністю; сформулювати в учнів спеціальні вміння і навички розпізнавати частини квітки; розвивати в учнів логічне мислення, вміння узагальнювати, робити висновки про спорідненість квіткових рослин на основі будови квітки; виховувати самостійність, комунікативні здібності, формувати загальнолюдські цінності любові, добра та милосердя. Обладнання: схеми, таблиці «Будова квітки», гербарії, муляжі квіток, мультимедійна презентація. Тип уроку: засвоєння нових знань. ХІД УРОКУ І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП. Сьогодні ви та я очікуємо щось нового від цього уроку. На парті лежать картки, напишіть на них своє прізвище. Картка учня Прізвище, ім’я учня _____________________________________________ Таблиця 1 Що знали Що дізналися Що здивувало Другорядні частини квітки ...
Коментарі
Дописати коментар